DAY 4 - 5 saker du vill säga till en person

1kommentarer

Till min vän Anna.

# 1 - Jag är så himla glad att jag träffade dig, för du är verkligen en förstående, snäll och omtänksam vän som alltid ställer upp. Jag älskar dig!
# 2 - De minnen jag värderar mest är bland annat de roliga stunderna jag har haft med dig och än är de inte slut.
# 3 - Jag tycker att vi borde umgås mer på fritiden, förut kunde vi träffas bara någon timme på kvällen för att prata och skratta, nu umgås vi nästan bara i skolan.
# 4 - Vi borde verkligen göra alla de där sakerna vi pratar om. Åka på kryssning, åka till Malmö osv. Vi borde ta tag i sakerna!
# 5 - Jag älskar tanken av oss två som 80-åringar, går armkrok så som vi brukar göra ibland och får skrattattacker - precis som nu.

1 kommentarer

Anna

07 Apr 2011 11:24

Tjusig bild!

Du är en av de absolut finaste människor jag känner, och jag är så himla glad att jag träffade dig. Jag har tusen underbara minnen med dig som jag fortfarande kan le och skratta åt, trots att det hände för flera år sen, och ja, fler minnen ska det bli. För det är klart som attan att vi fortfarande kommer gå armkrok och försöka att inte halka när vi är 80 år!

Du är så sjukt underbar, snäll, förstående och rolig. Jag älskar dig <3

Kommentera

Publiceras ej