Hej, bloggen! Försöker förgäves att föra över bilden från min iPhone, den vill inte riktigt samarbeta med mig idag av någon anledning. Har i alla fall varit hemma hos moster och Håkan idag för att fira Håkan som fyller 52, var väldigt roligt. När jag kom hem bytte jag om till träningskläder och gick ut på en långpromenad med Ozzy. En hel mil blev det och nu är både jag och hunden väldigt trötta.. Godnatt!

Hallå! I torsdags träffade jag Jasmine och Simon på Wayne's och fredagskvällen spenderades i Kungsgården hos Emelie tillsammans med några gamla kompisar som man inte träffar varje dag.. Var roligt! Lite snabbt om vad jag gjort och ikväll har Elin och hennes familj varit här på middag, riktigt trevligt ♥ Nu är jag väldigt trött så blir nog sängen snart... Sov gott!

Har precis vaknat upp hemma hos Anna, hon snarkar så sött. Ska väl ta det lugnt nu på förmiddagen och sen åker jag förmodligen iväg och fiskar igen med Martina!

I fredags var vi ett gäng tjejer som åkte hem till Jossan i Österfärnebo för att fira att hon har fyllt 18. Grattis igen ♥ Hade i alla fall en väldigt rolig eftermiddag/kväll, så jäkla härliga människor man känner. Lekte charader, sprang runt utomhus och hade en drinkgissningslek typ, åt god mat och tårta, lyssnade på musik och umgicks. Hoppas att ni hade roligt på krogen också! Önskade att jag kunde följa med, haha.

Hejsan, har precis gjort mig i ordning inför Gävle. Skulle ju egentligen dit med mamma och Peter men det blev inte av så jag åker in dit med Anna istället. Blir väl lunch och att springa runt i lite butiker..

Var bara tvungen att visa min oerhört snygga bränna jag fick idag när vi fiskade...

Hej! Nu var det ett tag sedan... Idag åkte jag och Martina iväg för att fiska några timmar. Var så längesedan och var väldigt roligt, fick dock dåligt med fisk men det blir fler gånger! Nu på kvällen blev det lite övningskörning med mamma - har äntligen börjat ordentligt nu och det är så kuuul. Ikväll blir det lite mys i soffan framför tvn och imorgon blir det i alla fall lunch med mamma och Peter inne i Gävle.

Har det bra hemma hos farmor och farfar, tar det lugnt om dagarna och umgås med släkt. Senare idag blir det minigolf och mat ute, mysigt! Åker förmodligen hem imorgon, dock väldigt skönt att vara här...

Ligger och tar det lugnt på hotellrummet nu efter en lång dag. Har gått en hel del och har inköpt ett par nya jeans och sex par örhängen. Har fastnat för örhängen nu på senaste tiden, speciellt små i silver. Tänk er min lycka när det var 70 % rabatt på smyckena inne på GinaTricot, haha. Imorgon blir det kanske lite mer shopping innan vi åker hem till lilla Sandviken igen. Dock blir jag ju inte hemma länge eftersom jag åker till farmor och farfar på lördag ♥

Idag valde vi att åka till Norrtälje och gå runt lite där, verkligen en jättemysig liten stad. Nu ikväll har vi suttit nere vid hamnen och bara tagit det lugnt, lyssnat på en trubadur som spelade på en av restaurangerna och ätit mjukglass. Imorgon bär det av till Stockholm!

Blev middag på en av restaurangerna nere vid vattnet, åt stekt strömming och potatismos - hur gott? Dock har jag lite huvudvärk just nu och mår inte superbra, ska lägga mig under täcket och kika på Allsång på Skansen.. Imorgon får vi se vad som händer, blir väl en lugn dag med mamma bara ♥

Nu är vi framme och ligger just nu och tar det lugnt på hotellet. Vi bor på ett ställe som heter Ankargården, en jättemysig liten gård som ligger alldeles vid hamnen. Har hunnit gått runt lite redan i småbutikerna och allt är sig likt. Köpte en strut med polkagrisspån (heter den så? såna där snurror i alla fall!), gooott!

Sitter i bilen just nu på väg till Öregrund. Är inte jättefint ute väder kan jag då säga men vilken väder det än blir så kommer den här resan att bli mysig! Mamma och jag har planerat att stanna på lite loppisar på vägen och sen när vi kommer fram blir det lunch på "vår" restaurang, den vi alltid besöker när vi åker dit. Är nog sjunde gången nu och förhoppningsvis inte sista!

Allt jag har kvar av dig är bilder och minnen, önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden.

Hade en trevlig eftermiddag i Valbo med Elin, köpte dock ingenting eftersom jag ändå åker iväg imorgon. Nu ska jag städa och packa lite och sen lägga mig framför en film!

Hej! Tio över nio imorse var jag och Cornelia på ett bodypump-pass, den sista träningen jag hinner med innan jag åker iväg. Imorgon åker nämligen jag och mamma till Öregrund. Där stannar vi två nätter och på torsdag åker vi ju som sagt vidare till Stockholm. Kommer hem på fredag och på lördag åker jag till farmor och farfar i Ludvika och stannar där några nätter, ska bli riktigt roligt att åka. Ser fram emot veckan och hoppas verkligen att det blir bra väder överallt..

Nu ska jag och Elin in till Valbo en sväng!

Jag och mamma håller just nu på att planera hur veckan kommer att se ut. Torsdag till fredag befinner vi oss i alla fall i Stockholm, vi ska bo på Scandic Malmen på söder över natten vilket jag älskar! Verkligen ett jättebra hotell. Förhoppningsvis åker vi iväg till ett annat ställe redan på tisdagmorgon men det är inte riktigt bestämt ännu så vi får väl se hur det blir med det.
Igårkväll åt jag ute på Church Street tillsammans med några gamla klasskompisar och Elin. Trots att vi alltid pratar om att vi måste umgås mer så blir det knappt av, var roligt att vi äntligen gjorde något. Åt supergod mat, och jäklar vad mätt man blir, och sen gick vi runt i Gävle ett tag innan vi åkte tillbaka till Sandviken. Avslutade kvällen hemma hos Cornelia med lite häng ute på altanen, riktigt mysigt var det!

Godmorgon! Sitter just nu ute på våran lilla altan och äter frukost. Finns nog ingenting som slår jordgubbar med mjölk ♥ Har förresten världens träningsvärk efter bodypumpen, man känner sig lagomt snabb och smidig idag, haha. Gårkvällen var som väntat väldigt trevlig. Först åt vi jättegod mat och sen blev det film för mig och Anna, fick en massa myggbett fastän vi inte ens satt ute med de andra... Vet inte riktigt hur saker och ting ser ut idag men vi får väl se hur det blir.

Hej! Gick upp klockan åtta imorse och har varit på både bodypump och en långpromenad, känner mig duktig! Nu har jag precis ätit lunch och ska snart hoppa in i duschen. Ikväll är vi bjudna hem till Anna och hennes familj vilket ska bli väldigt roligt, blir en bra fredagskväll.

Åh, vad varmt det har varit idag och så skönt att kunna ha klänning och ballerinaskor. Efter mitt förra inlägg blev det först en promenad med Anna och hunden och sedan en sväng till Hedåsbadet med henne och Cornelia. Första gången jag badade i år faktiskt och kallt var det... Snart blir det middag med mamma ♥

Godmorgon! Sitter och äter frukost nu efter att ha sovit till halv tolv. Innan sommarlovet började kunde jag bara sova ut till typ nio på helgerna och nu går det hur bra som helst att sova bort hela förmiddagarna... Hade i alla fall jätteroligt igårkväll! Jag, Anna, Jasmine och Elin tog bussen in till Gävle klockan nio och mötte lite andra inne på Rack 'n' roll. Kollade när Hellmutt spelade vilket var skitbra! Det var så synd att vi var tvungna att åka hem så tidigt bara, men men.

Hej! Igår var jag på Gröna Lund tillsammans med Anna, Elin, Martina och Cornelia. Hade verkligen jätteroligt och det är synd att man inte gör såna saker oftare. Mina pengar fick ben och sprang iväg tror jag för det är alldeles för lite kvar, haha. Från början skulle vi alla fem ta bussen till Stockholm på tisdagsmorgonen men till slut blev det så att Anna åkte redan på söndagen och jag bestämde mig spontant att åka på måndagen istället och det blev ju bra ändå. Dock var det väldigt skönt att komma hem sent igårkväll och lägga mig i min sköna säng och sova ♥

Godmorgon! Sitter just nu och äter frukost, älskar att kunna sova hur länge jag vill vilken dag jag vill. Igår var jag och Elin på Snow white and the Huntsman och den var riktigt bra! I väntan på bussen hem sen gick vi ned till vattnet vid konserthuset och det är ju jättefint där, varför har jag aldrig insett det? Haha. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske åker till stallet en sväng.