About my day

2kommentarer

Jag och Matilda hoppade faktiskt hästarna idag. Eller rättare sagt; skuttade över lite pinnar som hölls upp utav koner. Men det var roligt ;) Fixade också en snygg frisyr på Gnyr, haha, så söt!



Eftermiddagen spenderas med Anna. Blev varken något skolbesök eller häng med Elin, men det blev i alla fall kvällsmat på stan och sedan film hos Annas pappa. Trevlans :) Nu är sista sommarlovsdagen slut och jag ska gå och lägga fram kläder till imorgon. Ska bli riktigt kul att träffa de nya ettorna!

2 kommentarer

Anonym

22 Aug 2011 22:53

Om du ser en tjej i glasögon med gigantiska ögon som påminner lite om ett vrak och skakar som satan så får du gärna gå fram och säga hej. Det är bara lilla jag som är supernervös inför första skoldagen på gymnasiet.



Skulle vara kul att ses lite snabbt :P



// Angelica

Elin

22 Aug 2011 23:26

om du ser en tjej med brunt slitet hår som går omkring och gäspar bredvid en lång sak på kryckor så det bara jag som precis har tagit mig ur sängen. kom gärna fram och hej, hoppas jag reagerar bara! :)

KRAAAAAMIS

Kommentera

Publiceras ej