Christmas gifts

1kommentarer

Hejsan! Lånat mammas jobbdator just nu för att blogga lite. Idag har jag sovit och inte gjort någonting fram till klockan 18 tror jag. Sen har jag satt upp lite saker i mitt rum och packat upp lite flyttlådor - skojigt.

Imorgon ska vi in till Valbo en sväng. Ska köpa en pianopall, äntligen. Sen ska vi ha "Lilla julafton" här hemma hos oss, en väldigt mysig tradition våran familj har. Men här är i alla fall de fina julklapparna jag fått, tack allihopa!



En jättetjock och mysig filt, tidningsställ, kaffebryggare, cupcake maker, tofflor, tre "parfymbehållare", två par skor, body lotion, duschkräm, massagepryl, läppbalsam, ett armband, en ring, kuvertväska (snyggaste någonsin från Nowhere), presenkort och biobiljetter. Fick också två lampor till mitt rum, POTC 4, sista Harry Potter-filmen och pengar, tack igen ♥

1 kommentarer

Elin

27 Dec 2011 00:31

hej du bloggar nästan lika dåligt som mig. skärpning!

Kommentera

Publiceras ej