Flyttar för fullt

2kommentarer

Har inte så mycket tid till att blogga just nu. Idag har jag fixat i mitt rum här i Norrsätra på förmiddagen och sedan målat och skruvat i nya huset. Är supertrött och ska gå och duscha nu. Imorgon ska vi hämta ett hyrsläp klockan 7 (!) och sedan hålla på hela dagen - flytta sängar, köksmöbler, min stora spegel, TV-apparater och andra saker. Så det är alltså sista natten vi sover här inatt, det känns lite konstigt.

Men god jul i alla fall, hoppas att alla får en riktigt mysig helg ♥





Mitt rum. Har liksom rummet uppdelat i två delar, en garderobsdel och en sovrumsdel. Imorgon ska jag förmodligen måla element och "fönstret" i mitten samt sätta upp lite hyllor och byråer osv.. Börjar bli riktigt händig, jag.

2 kommentarer

Elin

23 Dec 2011 13:11

trodde det skulle bli ett litet barfönster det där.. ;)

charlotte

23 Dec 2011 19:06

najshörru du ':D

Kommentera

Publiceras ej