Shopping på sportlovet

1kommentarer

Fredagen på sportlovet, den 4e mars, ska jag och mamma åka till Stockholm. Vi åker på morgonen och går sedan på stan och shoppar hela dagen, sen ska vi möjligen stanna en natt på hotell. Kanske favorithotellet Malmen, hoppas på det!

Men jag ser verkligen fram emot detta. Älskar att shoppa och Stockholm är väl en bra stad för sådant, inte sant? Plus att jag är kung på att bränna pengar, haha! :)

Och jag får inte glömma att den 4e mars är just den dagen förra året då jag och Elin var på Tokio Hotel-konsert i Globen. Sjukt bra var det, ett minne för livet med favoritbandet genom tiderna. Kärlek till dem. ♥ 

1 kommentarer

elin

17 Feb 2011 21:49

jag läste halva inlägget först bara och täntkte 4 MARS <3 sen såg jag att du hade skrivit om det :D

Kommentera

Publiceras ej