01-01-2011

1kommentarer

Hej!
Nyårsafton blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men det spelar ingen roll nu. Så sjukt skönt med ett nytt år, nu får man starta om liksom. Lägger nog ut några bilder sen igårkväll lite senare!

En sak som många pratar om nu är ju nyårslöften! Själv har jag fyra stycken:

♥ Börja acceptera mig själv precis som jag är och inte bry mig om vad andra tycker
♥ Bli nöjd med mig själv och min kropp (börja träna igen osv)
♥ Sluta knäcka lederna
♥ Umgås mer med vännerna, många sedan grundskolan som jag inte träffat på hur länge som helst

Det näst sista kommer att vara svår eftersom jag ofta knäcker fingrarna av ren vana, att jag inte märker det, men får försöka ändå! Det första är väldigt personligt, just därför är det löftet viktigast. Vi får se hur allt går.

1 kommentarer

elin

01 Jan 2011 20:44

jag ska påminna dig om knäckandet ;)

Kommentera

Publiceras ej