10-01-2011

0kommentarer

Godkväll :)
Har precis ätit rivet äpple (som bara är sååå mycket godare än att äta det bara sådär!) och ska hoppa in i duschen snart.

Idag har jag varit i skolan första gången efter två veckors jullov, och det känns helt okej. Grymt kul att träffa alla klasskompisar igen i alla fall! Efter skolan gick jag och Anna hem till mig och gick ut en sväng med Ozzy innan vi stack vidare till Enen för att hämta ut mitt paket från H&M som hade kommit :)
Tröjan gillade jag väldigt mycket, passade bra och var fin på, men jackan var inte alls som jag hade tänkt mig, så den åker tillbaka :(

Sen åkte jag upp till stallet med Elin en sväng, pussade lite på finaste Lilla Gubben och hälsade på de nya hästarna. Gud, vad jag saknar det.. Aja, måste gå och duscha nu så att jag kommer i säng någon gång.

Kommentera

Publiceras ej