I want to be a part of it, New York, New York

4kommentarer

Hej!
Idag har jag tapetserat i mitt rum! Äntligen. Först när jag rullade ut tapeten som var uppdelad i delar såg jag bara den orangefärgade himlen bakom höghusen och jag trodde verkligen att det skulle bli skitfult. Men jag var ju tvungen att prova ändå, och det blev faktiskt rätt häftigt :)

FÖRE, en stor ful svart vägg 
(var så stökigt när jag tog kortet, och allt är ju inte klart, så censurerade lite fint sådär)



EFTER





Drömresan går nog till New York..

4 kommentarer

martina

09 Jan 2011 01:56

Fan va nice det blev! :D tänker man efter så är det där en nice foto bakgrund om man ska ta såna bilder :p får titta förbi nån dag och se de IRL om man säger så ;D<3

Håller med om att drömresan nog går till New York, så hänger på dig ja!

Jossan :)

09 Jan 2011 14:15

NICE! :D

elin

09 Jan 2011 15:18

ÄH FYFAN VAD SNYGGT!!!!!! avis...

ellen

09 Jan 2011 20:53

vad vilken snygg tapet!! love new york!

Kommentera

Publiceras ej