Trött och sliten

0kommentarer

Blev lite mer än en timme på gymmet, och sen tog jag en grymt skön promenad hem. Vädret idag var ju underbart.
När jag kom hem bakade jag lite muffins som jag ska gå till mormor och morfar med imorgon, längesen jag träffade dem nu och ville att de skulle få en liten present, hehe :)

Efter muffinsbakandet la jag mig i soffan framför "Inception", som jag sett förut men lätt kan se några gånger till. En film man får tänka lite till, men ändå är så bra! Nu ska jag finslipa mitt tal lite inför svenskalektionen imorgon, usch..



Och förresten så har Ofelia kommit hem till Sverige från Kina idag! Har saknat henne så. Om hon orkar följer hon med till skolan imorgon, annars får hon vila upp sig en dag så kanske hon följer med på tisdag. Man behöver nog lite vila innan någon dag med min klass, haha ;)

Kommentera

Publiceras ej