GRF

1kommentarer

Fick en komplimang för min stil idag av någon söt som inte skrev sitt namn, men tack så mkt! Såna kommentarer gör mig glad. Frågan om var leopardskjortan var köpt någonstans ska jag också besvara - den är från H&M. Dock var den på rean, kostade 150 kr tror jag. Skynda dig till närmsta H&M-butik och kika! :)

Nu ska jag gå och lägga mig. Blev förkyld över natten till idag, jätteroligt. Har klarat mig ett bra tag nu, har alltid varit den som jämt varit förkyld. Spelar liksom ingen roll vilken årstid det är..

Imorgon ska biljetter till Getaway Rock Festival vara beställda också, ute i sista minuten sådär. Ska bli jätteroligt, det jag ser fram emot mest är nog att se Bullet for my Valentine igen :) Godnatt!

1 kommentarer

Angelica

05 Jul 2011 20:15

Själv taggar jag Alice Cooper liiite mer ;D

Kommentera

Publiceras ej