Första heldagen

2kommentarer

Hej!
Imorse gick vi upp tidigt, som ni ser i det tidigare inlägget, och åt frukost. Sen la vi oss direkt vid poolen och låg där några timmar. Sen åt vi lunch och sedan ner till poolen igen. Dock behövde jag inte sola mer, för nu har jag bränt mig. Och det är ingen speciellt fin bränna heller, men aja, den dämpar väl sig snart :)

Nu har jag precis duschat och ska sätta på mig shorts och linne innan vi går ner. Vi tänkte gå lite här i krokarna kring hotellet och titta om det finns några klädbutiker eller så :) Vi har haft ett riktigt bra väder hela dagen, underbart skönt. Hoppas det håller sig hela veckan. Kram!









2 kommentarer

Elin

14 Jun 2011 16:44

vill oxå bränna mig, saknar dig already! <3

Matilda

14 Jun 2011 18:15

Åhååå, fy så fuskigt!!! hoppas ni får jätte mycket regn ;) <3

Kommentera

Publiceras ej