Tokregn

2kommentarer

Ska strax gå iväg i det trökiga vädret till Prix och möta Martina. Vi ska köpa lite gottis och sedan titta på film hemma hos henne, mysigt :)

Jag har tänkt jättemycket på det här med gym och att äta bra och allt på senaste tiden. Och nu har jag insett att jag ser ut såhär, i alla fall just nu, och jag ska inte behöva må dåligt över det.
Jag äter bra i veckorna och unnar mig på helgerna, det är helt okej. Tränar gör jag också, mycket ridning, cyklar alltid och gymmet ibland :) Jag ska börja tycka om mig själv istället för att tänka på vad alla andra tycker, det är min åsikt som räknas!

2 kommentarer

Elin

27 May 2011 21:04

sounds great!

martina

28 May 2011 00:13

Precis Elvira!!! Har försökt säga det massa gånger, men inte har du lyssnat på mig eller!? :O DU är FIN som DU ÄR!<3

kram

Kommentera

Publiceras ej