About me

0kommentarer


Jag och min mamma för många år sedan.

Namn: Elvira Nordgren
Födelsedatum: 6 november 1994
Födelseplats: Gävle
Bor: Sandviken
Ögonfärg: Gulgrön
Hårfärg: Blond
Längd: ca 168 cm
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skorpion
Har du under den senaste månaden
.. Rökt? - Nej
.. Shoppat? - Nja, lite kanske
.. Skejtat? - Nej
.. Bakat? - Japp
.. Stulit något? - Nej
.. Motionerat? - Ja
.. Solat? - Nej
.. Haft sex? - Nej
.. Tappat bort saker? - Hela tiden
Antal
.. människor du skulle ge ditt liv för? - Inget antal, men närmsta vännerna och familjen
.. piercings? - 9st i öronen
.. tatueringar? - Inga ännu
.. syskon? - 2 halvbröder
.. saker jag ångrar? -
.. skor? - Har inte räknat, men runt 30 par kanske
.. mascaror? - En
.. personer du kysst? - Har inte räknat
.. förhållanden du haft? - Inget seriöst
Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola? - Coca Cola
McDonalds eller Burger King? - Burger King
Adidas eller Nike? - Adidas
Choklad eller vanilj? - Choklad
Tacos eller Pizza? - Tacos
Läppstift eller läppglans? - Läppstift
Buss eller bil? - Bil
Cider eller öl? - Cider
Ärligt
Svär du? - Med vissa människor
Sjunger du? - Mycket!
Duschar du varje dag? - Ja, men tvättar håret varannan
Gillar du skolan? - Ja, mycket!
Kommer du överens med dina föräldrar? - Jarå
Tuggar tuggummi? - Japp
Plattar håret? - Ja
Gråter du? - Ibland
I framtiden
Namn på barn? - Alice, Freja, Poseidon
Hur vill du dö? - I sömnen
Vad vill du bli när du blir äldre? - Det vet jag inte
Hur vill du gifta dig? - Har jag inte tänkt på än
Vart vill du bo? - Göteborg kanske
Drömjobbet? - Vet inte
Har du någonsin..
Blivit kallad hora? - Nej
Blivit nedslagen? - Nej
Ångrat ett sex? - Nej
Kissat ner dig? - När jag var liten, ja
Ljugit om din ålder? - Ja
Bråkat utan anledning? - Ja, många gånger
Kallat dina föräldrar cp? - Nej
Varit uppe 24 h? - Ja

Kommentera

Publiceras ej