Höstlovsplaner

0kommentarer

Måndag-tisdag: Stockholm med Matilda, Anna och Elin! Jag och Matilda sover kvar en natt också, så vi kommer hem på tisdagen. Ska bli superroligt!



Onsdag: Då ska jag till Karisma Spa med moster. Ansiktsbehandling och ögonbrynsvaxning blir det, ser jag fram emot!



Torsdag: Jag och Martina åker till Stockholm för att se Bring me the horizon. Blir grymt!



Fredag: Fira Emmy som fyller 18. Halloweenfest och hela köret, taggad till tusen!



Lördag: Lördagen är faktiskt den enda dagen då jag inte vet vad jag ska göra. Men eftersom det är mycket planerat de andra dagarna är det kanske skönt att sova ut och sedan göra ingenting? Vad vet jag!

Söndag: Grattis till mig! Då fyller jag äntligen 17 och hela familjen kommer hit som vanligt, mysigt värre.

Kommentera

Publiceras ej