Lista tagen från Charlottes blogg

0kommentarer

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Oftast
HAR DU BRA KONDITION:
Inte speciellt
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött men glad
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart
KAN DU LAGA MAT:
Ja, hyfsat bra
VAD PLUGGAR DU:
Ingenting just nu
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej, det brukar jag inte bli
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Igår i skolan, av skratt
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja verkligen!
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Te/kaffe
ÄR DU NYTTIG:
På vardagar, ja
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Bara mindre sommarjobb
ÄR DU BLYG:
Beror på vilka jag umgås med
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Klockan 8
JAG SOVER:
inte stillsamt, haha
VAD SA DU SENAST?
"mm"
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Yes, 2 stycken
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Energi
HAR DU SNYGGA SKOR:
Gud ja, många par!
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"heeeeej" till Ozzy
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Japp
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej inte vad jag vet i alla fall´
HAR DU KÖRKORT:
Nej inte än
ÄR DU ENSAM NU:
Nej, mamma är bredvid mig
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Att få shoppa imorgon

Kommentera

Publiceras ej