Hard Rock Café

2kommentarer

Har precis kommit tillbaka till hotellet efter en sen middag på Hard Rock Café, är sjukt mätt. Vi tog en sightseeing-buss downtown ganska sent ikväll och när vi väl var framme gjorde jag av med lite pengar inne på Victoria's Secret. Gillade faktiskt mycket mer än vad jag trodde att jag gilla, ska tillbaka dit någon dag och kolla vidare. Har köpt lite annat idag också, ska jag visa allt när jag kommit hem?

Har varit väldigt uppmärksam efter Jeffrey Campbell-skor också men det är inte lätt. Hittade en massa kopior här och var men de var ju inte lika fina som originalen, klackarna såg lite plastiga ut och bla bla bla.. Provade dock ett par superfina inne på en butik som heter David Z men de var lite för små och min storlek fanns inte - damn! Det är väl bara att leta på. Nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt, är jättetrött, men laddar upp lite videos i ett annat inlägg innan..

Jag och mamma på Brooklyn Bridge idag


En schysst guide på en av sightseeing-bussarna, glad över lakritspipan som Peter bjöd på, haha

2 kommentarer

Elin

26 Apr 2012 10:32

Ja visa allt! :D

Anna

26 Apr 2012 16:04

Ja, min skatt. Du måste visa ALLT när du kommer hem!

Kommentera

Publiceras ej