Mot Sverige

0kommentarer

Nu har vi checkat ut från hotellet och sitter och väntar på att taxin ska hämta oss. Planet går 17.25 ikväll och vi är hemma ungefär halv åtta imorgonbitti, tidsskillnaden gör ju att det blir lite konstigt med tiderna. Ska försöka sova ordentligt på planet så att jag slipper sova bort hela måndagen, lättare sagt än gjort..

De senaste dagarna har vi bland annat varit i Central Park och på Sex and the City tour. Central Park var helt fantastiskt; stora gröna gräsmattor, lekplatser, baseballplaner och hur många ekorrar som helst, haha. De var jättestora, fluffiga och var inte speciellt rädda. Lite blyga var de ju men jag matade två stycken direkt ur handen! Sex and the City-turen fick man se olika inspelningsplatser och så, väldigt roligt.

Jag hinner tyvärr inte ladda upp så mycket bilder just nu (förresten så är de flesta tagna med min mobil eftersom min systemkamera gav upp helt av någon anledning..) men gör det antigen på flygplatsen eller när jag kommer hem. Borta bra men hemma bäst.

Lunch i Meatpacking district här om dagen..

Kommentera

Publiceras ej