# 2

1kommentarer

Dag nummer två! Idag var det inte regn i alla fall och det måste man ju vara glad för. Först blev det en frukost på Starbucks, många av hotellen här har ju inte hotellfrukost så som vi har i Sverige. Stoppet efter det var på m&m-store, en jättestor butik med bara en massa m&m-godis! Sen gick vi en sväng till Rockefeller Center och tittade ut över staden, vilken känsla! Jättefin utsikt över Central Park åt ena hållet och Empire State Building åt andra. Resten av dagen har vi gått omkring lite överallt, är väldigt trött i fötterna nu, och har köpt lite smycken och två par träningsskor. Sprang också förbi Shaquille O'Neal idag på Times Square, en av de bästa basketspelarna genom tiderna! Han var sjukt lång och hade minst fem livvakter med sig. Och jag som inte ens är insatt i ämnet blev lite starstruck, haha.

Tänkte att jag skulle få en chans till att prata med lite vänner nu på msn eller facebook men kom på att klockan snart är fem på morgonen hemma i Sverige så det är väl ingen som är vaken. Ska hoppa in i duschen nu och sen lägga mig. Imorgon kanske det blir en båttur till Frihetsgudinnan men vi får väl se vad som händer!



















1 kommentarer

Angelica

24 Apr 2012 12:12

Åhhhh Ellis! Fy fan vad jag är avis på dig nu! Jag vill också åka till New York och uppleva allt igen!!! Fast då vill jag vara där längre. Jag och min faster vara där i bara 4 dagar. Hoppas att du verkligen njuter av all tid du har där!

Och ett tips: Ha inte för stora förhoppningar på frihetsgudinnan. Jag hade väntat mig att den skulle vara gigantisk... Men det var den inte, jag blev jättebesviken.

Kramisar!

Kommentera

Publiceras ej