10/8

0kommentarer

Godmorgon! Vaknade upp idag till mitt efterlängtade paket från Adlibris, nu blir det till att läsa böcker. Ska alldeles strax städa och senare ikväll åker jag till Jasmine i Hofors på förfest. Det är vid såna här tillfällen jag är trött på att vara minderårig, speciellt ikväll då när jag är den enda som är det... Aja, det jag kan vara med på kommer ju i alla fall bli roligt!
 
Är förresten bara 12 dagar kvar tills skolan börjar igen. Galet, minst sagt. Förstår inte hur sommarlovet kan ha gått så fort, satt ju nyss och tänkte på att jag skulle vara ledig i 10 veckor och nu är det inte ens 2 kvar. Hur kul det än kommer att bli att börja skolan igen, träffa alla saknade människor och komma igång med rutiner så är det skrämmande att börja trean. Sista året nu. Sen blir man tvungen att lämna sin fina klass och allt det här bakom sig. Känner att vi måste ta vara på all tid som finns kvar nu, hemska tanke att estettiden har ett slut...
 

Kommentera

Publiceras ej