2012

0kommentarer

Har du träffat några nya personer?
Ja, bland annat de som började ettan nu i höst och människor vi spelat med/för under hösten
 
Har de påverkat dig positivt/negativt? 
Positivt, känner väl inte alla men det är ju positivt att man mött lite nya människor
 
Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut? 
Ja, det har jag. Finns många saker men t.ex. varit i både USA och England.
 
Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Nej, det hade jag inte. Jag har aldrig hållit ett nyårslöfte förut så kände att det inte var någon idé, haha. Kanske ska ha det till 2013 dock.
 
Någonting/någon du saknar 2012 och vill ha 2013? 
Har ju inte haft någon sol- och badsommar men jag vet inte heller om jag saknat det särskilt mycket. Gillar inte shorts och linne liksom, men att ha några veckor med sol och klänningar skulle ha varit skönt trots allt.
 
Det bästa du har gjort i år? 
Åh, vad svårt. Var väldigt roligt med allting kring Musikbolaget i våras och utomlandsresorna jag var på. Så det var väl det bästa.
 
Ditt största misstag? 
Att jag försökt glömma vissa saker på fel sätt och att saker spårat ur ibland men shit happens, typ.
 
Hur har du firat/firar jul i år? 
Firar den hemma hos moster som vanligt antar jag, med familjen ♥
 
Vilka datum från 2012 kommer du alltid att minnas? 
28/6, 6/11
 
Låtar som alltid kommer påminna dig om 2012? 
Oskar Linnros - Från och med du
Pointer Sisters - I'm so excited
Kool & The Gang - Celebration
Harry Belafonte - Banana boat
Mumford and sons - Winter winds
Mumford and sons - White blank page
 
Vad önskar du att du hade gjort mer? 
Använt sommarlovet till att faktiskt GÖRA NÅGONTING. Gud, vilket slappt sommarlov det var. Och det var mitt sista liksom. Men önskar också att jag umgåtts mer med mina fina vänner som jag har för snart kanske vi inte har lika mycket kontakt nå mer om man flyttar eller så. Vill inte ens tänka på det.
 
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Jag har ingen aning. Mindre? Bra fråga.
 
Vad är det pinsammaste du gjort i år? 
Ja, det har väl gått lite snett på någon fest men annars är det väl okej på den fronten haha.. Kanske..
 
Har du legat på sjukhus under 2012? 
Nej
 
Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Nej, jag har klarat mig.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? 
Var i skolan på dagen och fick tusen grattis från olika fina människor och firade sedan hemma med familjen på kvällen. Åt världens godaste mat som jag fått bestämt, underbar 18-årsdag.
 
Vem fick dig att må bra? 
De människorna som går på estet med mig är de som får mig att må bra varje dag.
 
Har du förlorat någon vän i år? 
Ja.
 
Vem saknade du? 
Saknade och saknar finaste Lilla Gubben, om han bara stod där fortfarande och jag kunde åka dit och klappa på honom när jag ville.
 
Har du flyttat under 2012?
Nej, det har jag inte.
 
Vad ska du göra nu på jullovet? 
Försöka slappna av lite. Men emellan varven plugga ändå, främst körkort men också matte - skoj. Och fira nyår såklart, men bästa esteterna.
 
Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året? 
Både och. Det första halvåret var väldigt bra överlag och nu mår jag också bra.
 
Vad ser du fram emot 2013? 
Att göra allt som hör studenten till. Dock är det väldigt blandade känslor vad gäller det då jag egentligen inte vill gå ut skolan. Kan jag bara få gå tre år till, snälla. Sen ska jag åka till Berlin med Elin vilket ska bli galet kul!

Har du några mål som du vill uppnå 2013? 
Vill komma i form och träna hårt så det är väl ett mål (inte det ovanligaste att vilja uppnå, haha) men också vara nöjd med mina betyg och med min skoltid när jag går ut gymnasiet. Det är nog det svåraste, att få mig själv att vara nöjd med mina prestationer.

Kommentera

Publiceras ej