Årsresumé - april, maj, juni

0kommentarer

I april hände det som varit roligast i år tror jag. Musikbolaget; krogshowen vi hade med skolan och resan till New York med mamma och Peter. På Musikbolaget hade jag Från och med du (Oskar Linnros) som egen låt och medverkade i mycket annat också. Galet roligt var det och skulle jättegärna göra något liknande igen och igen. Underbara minnen! New York var också fantastiskt, en stad jag utan tvekan vill åka till igen.
 
 
Under maj månad fyllde både Elin, mormor och Matilda år så då var det mycket firande. Det var också väldigt varmt så utomhus var man ofta!
 
 
I början av juni var det dags att fira Matilda som fyllde år den sista. En väldigt rolig middag hemma hos henne som slutade med utgång för de myndiga och hemgång för oss andra, haha. Sen var det ju skolavslutning också och jag var så jäkla förkyld då. Förstår inte hur jag kunde bli så täppt och allt när det var i mitten på juni? Helt plötsligt och kunde inte sjunga min låt som jag planerat att göra heller. Var också en härlig midsommarafton och middag hemma hos Elin i Jäderfors!
 

Kommentera

Publiceras ej