Årsresumé - januari, februari, mars

0kommentarer

I januari skaffade jag instagram! En väldigt viktig händelse, haha. Men vad gjorde jag innan liksom? Nu är jag helt fast och beroende som få (asmånga). Det var också födelsedagsfirande i form utav en middag med prinsesstema när mina fina Anna och Helen fyllde 18.
 
 
I februari var både i Ludvika och Stockholm. Den lilla resan till Ludvika då var så himla behövlig, det var en lättnad att komma dit ut till farmor och farfars mysiga hus och gå promenader ute i solen. Måste dit snart... Och Stockholmsresan var med Elin. Shopping och vandrande som en vanlig resa dit, också väldigt härligt när vi gick runt en bra bit och det var kallt ute när solen sken samtidigt.
Sen var Matildas och min promenad i Högbo med hundarna väldigt rolig. Selma var bäbisliten och det var galet kallt ute. Täckisar och tjocka jackor var på!
 
 
Och i Mars månad var jag i Ludvika igen hos farmor och farfar. Vi var bland annat ute och pimplade och göttade oss i solen. Hur kunde det vara sånt underbart väder hela tiden? Ge mig. Började också cykla till skolan istället för att åka buss, åh jag längtar.
Får inte heller glömma att jag, Anna och Jasmine var ute på Heartbreak Hotel/Slick. Första gången jag var ute och vi hade väldigt roligt!
 
 
Fortsätter sen med resten av året, är så roligt att gå igenom vad man har gjort av dagarna.

Kommentera

Publiceras ej