Årsresumé - juli, augusti, september

0kommentarer

I juli hände det mycket. Var i Stockholm på Gröna lund, var på stranden och badade med Cornelia och Anna första och enda gången i år, åt gudomlig mat på Church street och var i Öregrund och Stockholm direkt därefter med min kära mor. Stod också vid Bångs med Martina och fiskade, började övningsköra ordentligt, firade Josefine hemma hos henne i Österfärnebo och sov över hos Emelie i Kungsgården. Det var ganska mycket på en månad tycker jag, härligt!
 
 
Justja! I augusti hade vi ett Johnny Depp-maraton. Åt kebab framför film med härligt sällskap, perfekt kväll. Födelsedagsfirande för morfar, kul hemma hos Jasmine i Hofors, Thomas Ledin-konsert på Göransson Arena, åkte till pappa och bröderna i Furuvik och såg sedan Veronica Maggio i Furuviksparken med Cornelia och Martina. Sen började ju skolan igen också och var inte ett dugg ledsen över att vara tillbaka.
 
 
I september var min och Annas familj bjudna hem till min fina moster, roligt att våra föräldrar umgås tycker jag. Sen hade vi en spelning utanför Folkets hus på en jättestor scen, kommer ihåg att vi var ganska missnöjda med att vi endast fick spela akustiska låtar.. Men missnöjda var vi inte när vi fick beställa våra studentmössor. Min är så fin och längtar tills jag får den, haha. Trots att det samtidigt är väldigt jobbigt att behöva gå ut gymnasiet. September avslutades med en maskeradfest hemma hos Cicci.
 

Kommentera

Publiceras ej