Årsresumé - oktober, november, december

0kommentarer

Ja, det här var ju inte jättelängesedan men det har ju ändå hänt saker. I oktober var det 70-talsfest hemma hos Charlotte. Var väldigt roligt och alla var så snygga! Sen hade vi en rolig spelning på Valhalla här i Sandviken, en "vuxenfest" som det kallades och det var lätt en av de roligaste spelningarna vi haft tycker jag i alla fall. Publiken var med och jublade hela tiden trots lugna låtar och det var ständigt drag, så kul! Sen hade vi ju våran PR-turné med estet också, gick väldigt bra och hade många spelningar lite här och var i och utanför Sandviken. 
 
 
I november tog jag tåget till farmor och farfar i Gräsberg igen. Fick tidiga födelsedagspresenter och myste med släkten, sköt lite gevär och sådant. En vecka senare fyllde jag 18 år, finally, och på fredagen firade mig genom att äta middag här hemma ute på en uppvärmd altan och sedan gå på Lobby här i Sandviken. I slutet av månaden flög jag och mamma utomlands till England vilket också var en höjdpunkt i år. Himla fint och det blev lite shopping och turistande. Var ju inte så längesedan jag skrev om det, haha. Var också på Saco-mässan och tänkte lite på min framtid och vad man ska syssla med efter studenten!
 
 
Och i december har det väl inte hänt överdrivet mycket. Vi hade en invigning för Kulturcentrum som vi estetare flyttar till nu efter jul vilket just nu inte känns helt hundra. Men det är ju som det är och det är väl "tur" på något sätt att vi bara har en termin kvar. Missförstå mig inte, skulle göra så mycket för att få vara med min klass längre än tre år, ni är underbara. Inte heller bara min klass, hela estet. Justja! Den åttonde var jag ju på Scorpions också, väldigt bra. Sen var det ju julafton och Stockholmsresan nu i veckan... Det har varit ett bra år som bara sprungit förbi.
 

Kommentera

Publiceras ej