Lägger mig inför sista dagen av 2012

0kommentarer

Imorgon är det ju sista dagen av året och då ska jag träffa min kära barndomsvän Maria-Therese, eller Marrie som jag alltid kommer att kalla henne. Ska handla lite saker på stan' också, som strumpbyxor och sånt behövligt till kvällen. Känns väl lite kallt att gå barbent till klänningen? På kvällen blir det fest hemma hos Hanna, ska bli så roligt att fira nyår med henne och resten av estetarna som ska dit. Vad jag tycker om er!
 
Idag har jag klarat av körkortsfas B, tycker att jag varit duktig som äntligen tagit tag i det och gjort både A och B under gårdagen och idag. Ska köra lite till hemma, boka in körlektioner, halkbana och risketta och verkligen köra på nu. Bokstavligen då. Har också lagt upp skor på Tradera.se idag så sitter och håller tummarna om att det är någon som vill buda på dem.
 

Kommentera

Publiceras ej