Lång dag

1kommentarer

Började kvart i nio imorse och slutade fem så är riktigt trött efter dagen. Har legat i sängen framför tvn ett tag nu men ska plugga en liten stund innan jag går och lägger mig. Imorgon börjar jag tio och sen efter skolan ska jag dra med mig Anna på spinning. Tänkte "spinna" imorgon, på torsdag och fredag för att förbereda mig lite inför söndag... Spinningpass of doom om man säger så.

Just nu är jag himla trött på vårat väder. Det räcker med kyla och snö nu, ge mig värme och sol istället så att man kan ha fina vårkläder, klackar och solbrillor. Längtar efter sportlovet något enormt också. Ledighet, kanske en tripp till Ludvika, shopping i Stockholm och så vidare ligger tre veckor bort.

1 kommentarer

Angelica

06 Feb 2012 21:01

Håller med dig! Hit med vår och sommar!

Kommentera

Publiceras ej