Från och med nu, från och med du

0kommentarer

Hallå.. Idag åkte jag hem från skolan efter halva dagen på grund av mitt knä som återigen började krångla. Förutom det var det en hel del huvudvärk, kan jag inte bara få hålla mig kry en hel vecka i alla fall? Hoppas på en bra dag imorgon och att jag möjligen kan åka in till Valbo en sväng - vill köpa nya träningskläder!

Måste också berätta en väldigt rolig sak jag fick reda på igår. Vårat program, estet musik, ska ju i april månad ha ett evenemang kallat "Musikbolaget". Det är en trerätters middag med en sprakande show som underhållning och det är nämligen vi som står för musik, sång och dans då. Det jag fick reda på är att jag, om jag vill och det är klart, ska sjunga "Från och med du" med Oskar Linnros. Ska bli hur roligt som helst men är redan supernervös. Kompet står lärarna för och sen får jag förmodligen lite körtjejer bakom mig. Jag är taggad och nu ska jag öva dag och natt för att få allt perfekt!

Kommentera

Publiceras ej