Kaos

1kommentarer

Nu råder det kaos här i bloggen. Tänkte göra om lite lätt genom att byta ut tema och så där men det var ju lättare sagt än gjort. Och det tar ju inte direkt fem minuter att göra det heller så jag låter det vara lite stökigt och fortsätter någon kväll då jag har mer tid. Vill ha ett riktigt personligt utseende i min egna stil, har dock inte tagit reda på vad det är ännu. Det kommer inte vara en så där liten bild i alla fall och kategorierna och länkarna kommer ju inte vara längst ner så som de är nu..

Var ju på bodypumpen idag och det kändes verkligen att man varit borta ett tag. Nu är det ett nytt program att lära sig och kroppen värker; det ska ju kännas att man lever. Är glad att det är skola ändå så att man får tillbaka rutinerna och får bort ursäkterna från att träna. Så nu ska jag komma igång på Sandbacka igen och i sommar ska jag börja springa i Trebo! Bor ju cirkus tio minuter till fots därifrån nu.

1 kommentarer

Sannie

10 Jan 2012 11:20

Om du känner för att vinna ett porträtt som jag ritar av, va gärna med i tävlingen :)



http://sannies.se/2012/january/-portratt-tavling.html



Trololol :D

Kommentera

Publiceras ej