Måndag 9/1

0kommentarer

Hejsan hoppsan. Har precis varit ute med hunden en sväng i kylan, hemskt kallt var det idag. Har varit i skolan också, lite skönt att komma tillbaka trots att jag är ganska skoltrött. Äh, det är bara hälften av gymnasiet kvar nu. Sitter och äter mellis för tillfället och om en halvtimme drar jag mig mot bussen. Ska till Sandbacka för ett bodypump-pass och efter det till solariumet för att få lite färg. Älskar att ligga där i värmen efter träning, nästan så avkopplande att man somnar, haha.

Men det är ungefär så här veckan kommer att se ut nu i alla fall; skola och träning. Sen tror jag att jag ska åka in till Valbo någon gång för att köpa ett nytt headset också, har redan spanat in ett som jag vill ha. Det är inte ett vanligt med bara två små pluppar utan det är som en båge också. Man sätter den där "bågen" runt öronen så att plupparna inte kan ramla ur, jättebra för mig som tycker att det är himla irriterande när det händer!

Kommentera

Publiceras ej