New York

1kommentarer

Hej! Nu känns det som om bloggen gått på grund helt, det måste jag ändra på. Ska få ordning på designen också men det skjuter jag på lite till. Idag har jag och mamma varit ute på en långpromenad med hunden, gick upp redan halv nio imorse för att göra det. Sen har jag städat och tvättat - känner mig riktigt duktig och om en timme åker jag till Sandbacka för att köra ett spinningpass också.

Och nu till rubrikens mening: igårkväll bokade vi en resa till New York i april! Sju nätter stannar vi där och jag ser verkligen fram emot det. Vi ska bo på ett hotell som heter Edison och som ligger ett kvarter ifrån Times Square. Blir väl mycket turistande och shoppande skulle jag gissa på. Det enda som jag inte ser fram emot är den nio timmar långa flygresan men det är det värt!

1 kommentarer

Angelica

15 Jan 2012 16:10

Var till New York i somras :)

Nu ska ju du vara där några dagar längre än vad jag var. Men ett tips är att ta med lite pengar som ska gå till endast taxi för du kommer ha jävligt ont i fötterna efter att ha gått runt i New York :)



Och se upp för svarttaxi! Resan från JFK Ariport till Manhattan kostade för oss 80 dollar...

Kommentera

Publiceras ej