19/6

0kommentarer

Hallå! Sitter just nu hos mormor och morfar, måste passa på att hälsa på nu när man är ledig. Förutom att jag gått hit så har jag inte gjort någonting idag, ska väl inte göra så mycket heller förrän jag ska till Charlotte ikväll med några andra. Ska bli mysigt! Igårkväll var jag, Cornelia, Anna och Elin på ett träningsevent på Göransson Arena. Det var Sandbacka Hälsocenter som körde ett 70 minuters bodycombat/bodyattack-pass (kampsportsinspirerat och kondition) med ett väldigt stort gäng och jäklar, vad vi körde! Det var verkligen jätteroligt och jag måste börja gå på mer såna pass nu i sommar känner jag.



I veckan vet jag inte riktigt vad jag ska göra men blir väl någon sväng till stallet och lite träning skulle jag tro! Är jättesugen på att åka iväg och fiska också, var evigheter sedan jag gjorde det sist..

Kommentera

Publiceras ej