Skolavslutning

0kommentarer

Hej! Nu var det ett tag sedan jag skrev något här så det är väl dags att göra det. Idag har vi haft skolavslutning i kyrkan, sjöng lite med kören och lyssnade på jättefin solosång från andra. Jag sjöng dock inte min låt för jag har blivit så förkyld de senaste dagarna. Låter roligt när jag pratar så då låter det väl inte så bra när jag sjunger heller, haha. Men det är så synd för jag såg verkligen fram emot att sjunga den.. När vi var klara i kyrkan blev det gruppfoto med hela tvåan och ettorna och sedan lunch på American Pizza Place med ett stort gäng estetare, precis som förra året!
Nu sitter jag framför tvn, dricker te och tar det lugnt inför kvällen. Ska möta upp några från klassen för att umgås och fira sommarlovet, ska bli kul!

Kommentera

Publiceras ej