12 Mars - cykelpremiär

0kommentarer



Hej! Imorse var det så härligt väder att jag och Anna bestämde oss för att ta cyklarna till skolan istället för bussen. Det går mycket fortare, man får mer motion och det är allmänt jätteskönt det varma vädret som kommit! På eftermiddagen efter skolan gick jag och Matilda hem till mig och sedan ut på en promenad med hundarna. Vi gick till hedåsbadet och tillbaka vilket gjorde hundarna grymt leriga så när vi kom in igen var det bara duschen som gällde. Nu ligger Ozzy alldeles utslagen på golvet och sover, det är krävande att hålla koll på Selma hela tiden, haha.



Fick reda på idag i skolan att vi kommer att ha en spelning den 24 mars i Göransson Arena, eller ja, jag tror det var det datumet i alla fall. Det ska vara något sportevenemang (kommer inte ihåg något om det heller) men vi ska i alla fall spela några låtar inne i arenan - det största stället vi spelat på tror jag! Ska bli superkul och jag är väldigt taggad.

Kommentera

Publiceras ej