Fredag 17:47

0kommentarer

Ännu en härlig dag här i Ludvika. Fick lite besök utav faster och kusiner och det var ju såklart roligt! Träffar ju dem aldrig annars. Ikväll kommer pappa och broder Albin hit och imorgon åker jag hem. Har varit borta hela veckan nu och känner att jag åtminstone behöver vara hemma en dag innan skolan kommer igång igen.

De här dagarna har gått förbi med en susning och snart är lovet över. Dock är det ju bara lite mer än en månad till påsklov, men att veta det gör mig bara stressad eftersom vi har Musikbolaget veckan efter det.. Men ska komma ikapp i de ämnena jag ligger lite efter i och göra så gott jag kan med allt annat. Har lite panik över lite skolarbeten just nu, måste verkligen ta tag i vissa saker som bara ligger där och inte har blivit gjorda ännu.. Nu ska jag njuta av sista kvällen hos farmor och farfar ♥

Här är urgulliga Sascha!

Kommentera

Publiceras ej