Skolval och studiedag

0kommentarer

Idag i skolan valde vi vad vi ska läsa nästa år på individuellt val. Som första hand valde jag matte C, inte så jätteroligt men känner att det kan vara bra att ha eftersom jag inte vet vad jag vill bli riktigt. Det kan ju behövas någon gång, förhoppningsvis! Som andrahandsval tog jag psykologi A och B och tredjehandsvalet fick bli engelska C. Känner att jag är nöjd med mina val och det är väl bra, förra året var det ju en massa krångel hit och dit.

Imorgon har vi studiedag och det är så himla skönt. Alltid härligt med en skolvecka med fyra dagar istället för fem. Nu ska jag njuta av möjligheten att stanna uppe hur länge som helst men vet dock inte vad jag ska göra, försökte rita lite nyss men blev bara irriterad för att det inte blev nå bra, haha. Kanske sätter på en film istället!

Kommentera

Publiceras ej