18-årsmiddag

0kommentarer

Igårkväll hade jag en födelsedagsmiddag här hemma. Åt god mat, drack bål, lyssnade på musik, spelade lite ölspel och jag fick massor av jättefina presenter. Sen åkte vi iväg till Lobby här i Sandviken och dansade lite, väldigt roligt ♥
 
En sak som inte var lika roligt med gårdagen var att Mumford and sons släppte sina biljetter till deras konsert nästa år men att jag inte fick tag på någon! Hur jävla trökigt är inte det då? De släpptes 10.00 och tjugo över ringde mamma mig och var beredd på att beställa de biljetter jag ville ha. Men då stod det att det var slutsålt. Jo visst, de är ju väldigt populära - men slutsålt på 20 minuter? Har dock hört att många andra också haft en massa krångel med Ticnet.se så jag vet inte om det beror på något sådant eller om det verkligen är slutsålt... Hoppas att få tag på biljetter på något annat sätt istället, får väl betala lite extra kanske.
 
Här är lite bilder från igår i alla fall! 
 

Kommentera

Publiceras ej