Borta bra men hemma bäst

0kommentarer

Just nu ligger jag i min egen älskade säng och ska blogga lite innan jag lägger mig framför en film.. Är trötter redan nu. Har haft tre härliga dagar nere i Gräsberg med massor av saknade släktingar ♥ Blivit tidigt firad, fyller ju på tisdag, och fått superfina presenter. Bland annat presentkort på både Åhléns och Cervera - kommer shoppa massor av flytta-hemifrån-prylar! Idag gick jag, pappa, farfar och Johan ut och sköt lite med ett salonggevär också, så roligt. Tyckte att det gick ganska bra för mig ändå, typ en centimeter från mitten på måltavlan! Ganska bra, eller?
 
Imorgon har jag lite saker att göra på förmiddagen, bland annat städning och lite andra saker. Sen åker jag och Elin in till Gävle och kollar lite och på kvällen blir det både körkort- och matteplugg. Låter väl som en perfekt lördagskväll eller? Haha. Nästa helg blir det annat för då är det dags att dra ut på krogen!
 

Kommentera

Publiceras ej