Från min mobil

0kommentarer


Vid Hyde Park fanns en staty; ett hästhuvud på typ 6-7 meter..


En gatumusikant som posade lite fint så där


Jag och mor min


Köpte dessa fake-converse på Primark för 6 pund tror jag, typ 60-70 kronor. Så snyggt med sån där platå!


Som det gamla McFly-fanet jag är så kan man ju inte missa en sån här affisch!


På måndagen åt vi en sen middag på T.G.I. Friday's, sååå gott.


Var inne på Londons M&M-butik, inte lika bra som New Yorks dock!


Gatan utanför vårat hotell i Paddington.


Så underbart fina moln på vägen hem igår. Seriöst, satt och stirrade ut hur länge som helst. Var som att åka över ett perfekt snölandskap, galet fint... Här har vi anledningen till varför jag alltid vill sitta vid fönstret när jag flyger, haha!


Åh, mysmoln.

Kommentera

Publiceras ej