Lend me your eyes, I can change what you see

0kommentarer

Hej! Jag bara stressar omkring nu känns det som, inuti mitt huvud. Har en massa saker som bara ligger och förblir ogjorda och jag har stora problem med att ta tag i det. Som om mina tankar är på något annat ställe hela tiden. Har samhällskunskapsprov och ljusriggning på Valhalla imorgon inför lördag då vi ska sköta ljuset åt manskören. Har sedan rep med storbandet på torsdagkväll och konsert med dem på fredagmorgon och på den eftermiddagen är det även genrep med manskören. Sen på lördagen är det då dags för att sköta ljuset tillsammans med Elin, Cornelia och Jonas både halv två och halv fem och bland allt detta ska jag hinna med körkortsplugg och andra skoluppgifter. Snacka om att bara klaga och gnälla just nu men känns bara rörigt. Mycket att göra och har egentligen ingen ork till att göra något. Blä.
 
Fast samtidigt i allt det här jobbiga så är det ju roligt att människor vill ha mig med. Jag menar, att sjunga med storbandet ska bli hur roligt som helst trots att jag är nervös.
 
Annars ser livet ganska likadant ut just nu. Lyssnar på Mumford and sons och samlar tankarna.
 

Kommentera

Publiceras ej