To-do list

0kommentarer

Sitter nu och försöker styra upp mitt liv lite. Gör några to-do lists med både skolarbete, ärenden att göra utanför skolan, mål och planer för 2013 och en planering för den här veckan. Känner mig så oorganiserad. Jag gör liksom ingenting nu på dagarna förutom att vara i skolan. Förra veckan var jag på Valhalla fyra dagar i sträck... Men just nu är det väl bara så, är ju mycket med spelningar och lucia-tjohejs. Här är det jag ska göra den här veckan i alla fall:
 
Tisdag: pluggdag
Onsdag: konsert med storbandet på Drömfabriken klockan 19 - kom och titta!
Torsdag: städa och packa
Fredag: spelning i Högbo
Lördag: LONDON!
Söndag: LONDON!
 
Ja, förutom skola då. Åker ju äntligen till London på lördag och blir borta fyra dagar. Turistande och shopping; åh, ska bli så mysigt. Längtar så mycket. Plus att på lördag får jag reda på hur det gick på högskoleprovet! Det känns fan inte bra, haha. Blir glad om jag hamnar på medel.
 

Kommentera

Publiceras ej