På hedersord

0kommentarer

Lovar mig själv att bli bättre på att blogga nu. Vill ju se vad jag gjorde sen när jag går tillbaka i arkivet sen! Just nu är det höstlov i alla fall, känns skönt med lite paus. Turnén förra veckan gick väldigt bra och alltid så roligt att bara umgås så intensivt, man kommer närmare varandra. Det gör en lite extra ledsen också eftersom det var vår sista gång. I lördags var det högskoleprov som gick lite blahablaha. Vet inte riktigt vad jag ska säga, var så mycket svårare än vad jag väntat mig men vi får väl se vad jag får för resultat sen. Var i alla fall fem provpass på 55 minuter var och 40 frågor på varje. Känns lite galet, haha.
 
Idag var första dagen på länge jag slapp ställa väckarklocka. Åh, så skööönt. Dock sov jag bara till halv nio och blev på en gång dags för morgonpromenad med hunden våran. Har varit ensam hemma nu mellan lördag och söndag vilket också var så himla skönt. Älskar att ha huset för mig själv. Var också på en längre promenad, ungefär 8 kilometer blev det, och hälsade på mormor och morfar bland annat.
 
 
Imorgon har jag lite städning inplanerat på förmiddagen, ni skulle bara se mitt rum just nu. Sen efter lunch ska jag till tandläkaren och sedan vidare på körkortsteori. Jäklar, vilken rolig start på höstlovet liksom. Dock så åker jag och min bror Johan till Ludvika på onsdag vilket ska bli roligt ♥ Älskade Gräsberg.
 
Hos farmor och farfar.

Kommentera

Publiceras ej