Valhalla

0kommentarer

Åh, vad kul det var igårkväll. Lätt en av de roligaste spelningarna vi gjort! (Jossan, vi saknade dig där! ♥) Var först väldigt nervös eftersom vi sångare var tvungna att prata lite innan låtarna också medan de övriga i bandet gjorde sig klara men allt gick bra. Var sådant drag i publiken redan från första början så det var inga problem alls att stå där uppe på scenen. Till och med i Grenade som är en ganska lugn så var det folk som sjöng med, jublade och klappade för fullt - riktigt taggad och glad blev man! Från och med du som vi spelade lite senare gick också väldigt bra, kunde slappna av och ha roligt! Vad jag älskar att gå den här linjen, det bästa valet jag gjort.
 
Idag har jag umgåtts lite med Elin då hon sov över här efter spelningen igår och sedan varit hemma hos moster på gofika. Har också övningskört lite och umgåtts med mamma nu ikväll ♥ Imorgon börjar vår programvecka i skolan och då är det bara en massa spelande som gäller. Har repetitioner hela måndagen och sen har vi spelningar resten av veckan. Vi ska spela på Söderskolan, Perslundaskolan, Murgårdsskolan och Hedängsskolan - ser fram emot det. Har också körkortsteori imorgoneftermiddag och sen måste jag och Kallio komma igång med projektarbetsinspelningen den här veckan...
 

"Backstage-bild", om man nu kan kalla det det, på Martina och mig


Uppe på scenen under Elins låt "Something's gotta hold on me"


Efter oss var det Frank Ådals tur på scenen, väldigt bra var han


Haha, kanske lite orelevant bild.. Men min frukost imorse, mums! Fil med banan, kokos, cashewnötter och gojibär.

Kommentera

Publiceras ej