13/9

0kommentarer

Den här dagen började lite trökigt med att jag försov mig, stressade som bara den, insåg att jag hade fått punka på cykeln av någon anledning, fick inte tag på någon som kunde skjutsa mig och missade bussen som precis hade gått. Slutade med en promenad till skolan (i ett sånt där lite drygt väder; för kallt utan jacka, alldeles för varmt med jacka) och blev ganska mycket försenad...
 
Men men! På eftermiddagen gick jag en stund på stan' innan jag gick hem och nu ikväll har jag varit ute på promenad i Trebo med Jossan. Har alltså gått väldigt mycket idag, haha. Var ute i två timmar och bara babblade på om allt och inget. Känns lite jobbigt att komma på att man borde ha umgåtts så mycket mer de två åren vi känt varandra.. Fast bättre att komma på det nu än typ en vecka innan studenten.
 
Känner att jag klagat lite väl nu så ska dricka upp mitt ingefärsté nu innan jag går och lägger mig, godnatt ♥
 

Kommentera

Publiceras ej