Personligt

0kommentarer

Namn: Anna Elvira Nordgren

Ålder: 17

Längd: 168 cm, tror jag

Sko-storlek: 39-40

Bor: Sandviken

Gör just nu: svarar på allt i den här listan?

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Omtänksam, rolig kanske.. Svårt det här ju!

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: är en sann tidsoptimist, lite för egoistisk ibland, är en slösare

Vad är du rädd för: att förlora någon nära, att misslyckas, att växa upp

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att när det behövs kunna stå upp för mig själv

Har du körkort och egen bil: Nej

När grät du senast: Idag, av skratt.. Annars var det i söndags

När skrattade du senast: Idag i skolan

Vem åkte du bil med sist: min låtsaspappa Peter

Vem åt du mat med sist: Anna, Martina, Matilda och Alex i skolans matsal idag

Vem sov du hos sist: Måste vara Anna eller Elin tror jag..

Vem sov hos dig sist: Anna

Vad var du rädd för när du var liten: Mårran i Mumin, grät varje gång!

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Ville jättelänge jobba med hästar

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Inte många gånger

Värsta smärtan du råkat ut för: Har aldrig brutit något eller så, men det gör ganska ont att flyga av en häst..

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Den tiden då jag befann mig i stallet kanske 5 dagar i veckan, var så glad då. Sen är estet det bästa som har hänt mig tror jag, har träffat så många underbara människor och har verkligen kommit nära vissa.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Förbannad? Hm, oja. Men var riktigt ledsen, och är fortfarande, när min älskade favorithäst togs bort. Saknar honom så oerhört mycket..

Har du någonsin sportat: Har ju alltid varit en hästtjej så har ridit i många år, har aldrig hållt på med något annat än det..

Någon du ser upp till: min kusin Mattias.

Vad finns alltid i din handväska: Handväska och handväska... Har i alla fall alltid med mig mobilen. Resten är det lite sisådär med, haha.

Har du varit utomlands någon gång: Ja

Om ja, var har du varit: Sydafrika, Rhodos, Turkiet, New York (räknas Danmark och Finland?)

Vilken plats var finast: Sydafrika

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej

Rökt: Nej

Snusat: Nej

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: Har några hål i öronen. Vill tatuera mig.

Finaste komplimang du fått: "Om du var en kille så skulle jag dejta dig!" - Matilda. Hahaha, måste ju vara den finaste komplimangen jag fått av någon tjejkompis i alla fall.

Storstad eller landet: Tycker om båda!

Hamburgare eller pizza: Hamburgare tror jag

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Både och! Är nog lite mer hundmänniska egentligen, men älskar katter också.

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Max

Vin eller Öl: Vin

Charter- eller skidsemester: Charter, åker inte ens skidor

Sverige eller utlandet: Beror på. Vill bo i Sverige men tycker om att åka utomlands! Vill resa mycket i framtiden.

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll

Sommar eller vinter: Åh, jag vet inte... 

Vår eller höst: Höst!

Flyg eller tåg: Älskar att åka tåg!

Kommentera

Publiceras ej