Startar om

0kommentarer

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig. Hinna få så mycket sömn som möjligt inför fem nya dagar i skolan. Tänkte skärpa till mig lite och verkligen köra igång med träningen ordentligt nu också - hallå, måste ju utnyttja det jag betalar för! Blir nästan lite irriterad på mig själv. Så bodypump är spikat på eftermiddagen imorgon. Sen har jag mycket annat som jag inte lika gärna tar tag i, typ matteplugg och sånt... Usch.
 
Måste också berätta om den trevliga lördagskvällen jag hade. Först blev det middag hemma hos moster med familjen och Anna och hennes familj och sen åkte jag och Anna hem till oss och myste lite ute på altanen med filtar och musik.
 


Vill ha pengar, fler timmar på dygnet, mer ork, vara gladare, åka till farmor och farfar. 58 dagar till 18-årsdagen och 76 dagar till London.

Kommentera

Publiceras ej