Efter studenten

0kommentarer

Som en fortsättning på förra inlägget ungefär.. Jag sitter just nu och tittar på utbildningar inför hösten, gjort det hela eftermiddagen i princip. Gråter lite av hur stressad jag är över det, lugnar mig och tröstäter ananas (haha), pratar med mamma och hon får än en gång berätta att jag faktiskt inte måste planera hela mitt liv på en gång. Ungefär så har det varit. Men samtidigt är jag ju lite nyfiken på hur det skulle vara. Trots all stress, press och ångest som man kan ha över livet så vill jag ju faktiskt fortsätta. Fortsätta plugga, fortsätta utforska, träffa nya människor och så vidare.
 
Och i samma veva som allt det i förra inlägget och i texten ovan så tror jag att jag har ett hum om hur jag kommer att välja inför hösten och inför 2014. Sen får jag helt enkelt fortsätta därifrån när jag väl kommit dit.
 

Kommentera

Publiceras ej