Snart är 2013 slut

0kommentarer

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag började jobba på riktigt och fick min första lön.

Har du några nyårslöften?
- Att inte älta allting, vissa saker kan jag inte göra något åt och andra saker behöver jag inte ens bry mig om. Jag vill även gå ner i vikt och ta hand om mig själv bättre.

Bästa köpet?
- Oj, bästa köpet på ett helt år? Det är många saker.. Men älskar min jättestora drömfångare som jag köpte i Kreta. Så fin.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej, men min kusin fick reda på att hon ska få nästa år! Det kan väl räknas litegrann?

Vilka länder besökte du?
- Sverige (nähä), Grekland och Tyskland

Bästa minnet från 2013?
- Studenten! Saknar gymnasietiden redan.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- När jag fick stipendium för hur mycket jag utvecklats musikaliskt och hur jag är som person - då kändes det riktigt bra! Blev också väldigt glad när jag fick mitt jobb och när jag fick vara med i årets Sandvikens Lucia.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Plus minus noll känns det som. Det finns stunder som varit mörka och tunga men samtidigt har jag minnen för livet från balen, studenten, utomlandsresorna och lucian. Kanske lite mer glatt än ledsamt ändå!

Favoritprogram på TV?
- Big bang theory tror jag. Och Grey's Anatomy.

Är det något du sakna från 2013?
- Min klass, ESBDMK10. Många härliga minnen som jag faktiskt skrivit ut och sparat i fotoalbum. Och även Sandvikens Lucia-gänget för åh, vad roligt vi haft. Skrattat tills tårarna rinner! 

Vad ser du mest fram emot med år 2014?
- Att göra minnesvärda resor ut i världen! Har fått ett långvikariat på tre månader (januari-mars) och ska då försöka spara så mycket jag kan för att kunna resa. Själv och med vänner/familg. Jag har lite drömresor jag vill "checka av".. Jag vill även klura ut vad jag ska göra, vad jag ska utbilda mig till. Sen vill jag ju såklart flytta hemifrån. Jag känner att det är dags! Med mina cirka tjugo kartonger med flytta-hemifrån-grejer så är jag redo.

Kommentera

Publiceras ej