10/1 2013

0kommentarer

Godmorgon! Idag har jag bara en lektion och det är matte klockan 13.15-14.35 vilket känns väldigt skönt. Inte för att jag egentligen vill gå på matten då men hellre en lektion än fyra som det brukar vara. Gårdagen blev väldigt bra ändå. Vi hade ett upprop på Kulturcentrum där vi ska börja nu och gå sista terminen på och efter det var det lunch, svenska och samhällskunskap. Musiklektionerna börjar inte förrän på måndag så det är därför jag bara har en lektion idag och är ledig imorgon! Fick även reda på igår att jag fick MVG på mitt samhällskunskapsprov om stat och regering. Känns grymt bra.
 
Har ätit frukost för ett tag sedan och ska göra mig i ordning nu. Får se om jag äter lunch tillsammans med Matilda idag, annars blir det väl här hemma innan min korta skoldag. En till sak som känns bra med idag är att jag faktiskt har ett passerkort att använda nu. Lämnade in mitt igår eftersom det inte fungerat sen hösten i ettan och det var ju ett tag sedan, tog äntligen tag i det... Haha.
 
Lätt A-fil med banan, valnötter och lite kokos + en kiwi, ett kokt ägg och kaffe.

Kommentera

Publiceras ej