7/1 2013

0kommentarer

Herregud, dagarna bara flyger förbi. Är det redan den sjunde? Eller ja, i princip den åttonde då. Idag har jag varit hemma hos mormor och morfar på lunch. Borde åka och hälsa på dem oftare! Sen var jag på helkroppsmassage på Annas topp till tå och tiden har nog aldrig gått så fort. Timmen bara rusade förbi men det var ju i alla fall väldigt skönt och behövligt. Men som sagt, skulle kunna ligga där i minst tre timmar (drömmer mig bort)..
 
Imorgon är det sista lovdagen innan vi börjar skolan igen. En ny termin börjar och det är massor som ska göras. Projektarbete som jag är lite stressad över, uppgifter som ska in, piano- och sångläxor men samtidigt en massa förberedande inför studenten. Den tjugosjätte februari är det dags för studentkryssningen som ska bli så rolig! Ska dela hytt med Martina, Matilda och Anna - kommer vi skratta lite eller? Herregud. Sen är det ju bal som jag tror att jag har bestämt mig för att gå på ändå. Var så osäker på om det var något för mig egentligen men det är väl ett minne som man kommer ta med sig och det är ju alltid roligt att umgås. Har i alla fall beställt en klänning som jag kanske kommer ha på mig.. Och till slut är det ju själva studentveckan som jag hoppas att alla i klassen ser fram emot! Då blir det att fira varje dag med festligheter och umgänge. Åh, det kommer bli så roligt mitt i allt det sorgliga med att lämna varann.
 
Har förresten spikat påsklovet som ett mål - då ska jag ha körkort! Det är bara att köra på då. Bokstavligen.
 

Kommentera

Publiceras ej